the new beginning of my life

babies

Monday, April 16, 2007

Mix story....

Happy Birthday My Adriana Aleeya........sori mama terlambat buat entry kali nie...dan sememangnya lama tak update blog nie...kemalasan tahap dewa...Sempena my little princessnya bufday jatuh pada hari Ahad....maka dgn kesungguhan dan agenda yang bleh dikira last minute menjemput kawan2 rapat dan dekat.....maka mama&papa sempat mengadakan majlis meraikan hari yang bersejarah dlm hidup anak mama nie. Alhamdulillah penat lelah mama&papa membuat persediaan untuk menyambut bufdya Aleeya tercapai juga akhirnya. Terima kasih tidak terhingga pada Mai&Co, Ila&Co, Miera&Co, Kak Zie&Co, Kak Nurul&Co, Diana&Co, Rose&Co, Eqa and my bro, Fauzan(memegang tender utk air) dan tidak terlupa pada official potograper...Auntie Jojet. Dgn kehadiran korang, menambahkan lagi majlis kecil-kceilan yang kami buat tu...dan mohon maaf jika terdapat kekurangan dan sesungguhnya yang kurang itu dtgnya dr kami dan yang baik itu hanya dr Allah.

Terima kasih to..pada hadiah2 yang diberi, dan tak sempat lg Aleeya nak main dgn new toys dan mencuba dress2 yang dpt dr Auntie semua.

Alhamdulilah sepanjang pembesaran Aleeya, dia tak byk sgt kerenah, kurang sakit dan rasanya membesar seperti anak2 yang lain. Cuma Adriana skrg semakin lasak dan suka betul nyanyi. Lagi satu suka beno buat suara ayam berkokok...Terhibur mama+papa dengan telatah Adriana nie. Sykur pada Allah dgn anugerah yang diberikan ini. Masih terbayang saat2 Aleeya nak kuar dr perut mama, sungguh2 mama push supaya Adriana cepat kuar dan dikala dgr suara Aleeya menagis untuk pertama kalinya, membuat rasa penat push ilang dan rasa bersyukur kepada Allah kerana anne&hasnul dianugerahkan seorang cahaya mata yang cantik dan sempurna. Rasa sudah lengkap sebuah keluarga yang diidamkan oleh semua org.
Skrg Aleeya sudah setahun, apa yang anne rasa skrg, tak bleh lansung berenggang dgn Aleeya. Rasa rindu yang tidak terhingga. Setiap hari terbayang wajah gelak dan tawa riang Aleeya yang membuat hati nie rasa gembira sgt. Rasa penat terus ilang bila balik keje or kelas. Skrg nie anne kena concentrate kat exam yang akan dtg. Rasa rindu nie pada Aleeya makin hari makin bertambah, hanya allah sahaja yang tahu.
Mama&papa doakan semoga Aleeya membesar dgn baik dan sihat. Jadik anak yang berjaya di masa akan dtg.

Labels: ,

2 Comments:

  • At 11:24 PM, Blogger happy2gether said…

    Anne, kejap jek Aleeya dah setahun kan? tima kasih jemput kami, mai beli dress tu kaler tu coz tau anne kan suker kaler merah, pink tu dah common sgt...thanks jemput kami ke b'day aleeya aritu, siap bg tapau lagiks..eheh...

     
  • At 12:23 AM, Blogger Mama Aleeya said…

    mai: yep mai..sungguh cepat aleeya dah setahun. Kejap lg syasya lak...jatuh pada hari secrtary lak tu.... tq too for the red dress...yep memang anne hnatu kaler merah...di gara-gara terjangkit dgn member yang suka pakai merah...

     

Post a Comment

<< Home