the new beginning of my life

babies

Tuesday, August 15, 2006

Suasana Yang DiCari...

Tetiba jek aku ilang mood. Mood yang baik bertukar menjadi hambar. Suasana macam mana yang aku carik? Adakah aku nie jahat sgt? atau aku perasan sendiri diri aku nie mcm tak diperlukan. Apa laa aku merapu nie? Ini lah rasanya bila takde keje nak buat..Mana keje nak carik nie? Ada sesapa nak beri aku keje.Takpelaa janji aku dpt belajar benda baru. I need some work to do...bosan sgt nie. Masuk arie nie dah 2 hari aku ngantuk di kala menjelma nya ptg.Aduh kenapa laa dgn aku nie? Tak leh jadik nie...aku kena buat sesuatu yang boleh menghilangkan rasa mengantuk aku nie. Tapi skrg dah pukul 530ptg...Masa utk ambik Aleeya...yeyeyeyyeye tak sabo rasanya nak peluk dier. Nak bgtau dier...mama dier tengah sedih dan jauh hati. Nak mintak dier hiburkan hati mama dier nie.. Aleeya rindunya mama kat Aleeya. Rindu nak cium dier, rindu nak peluk dier, rindu nak dgr dier ketawa, rindu nak tgk dier sembur-sembur, bak kata ...rindu aa kat semua yang ada kat dier. Jap ekk aleeya..jap lg mama dtg ambik aleeya.nanti kita leh balik sesama. Itulaa penangan kasih sayang anak yang terpancar dlm jiwa dier. Sukar nak digambarkan betapa rindunya mama. MISS MY ALEEYA...

6 Comments:

  • At 3:05 PM, Blogger happy2gether said…

    suasana apa yg dicari anne? cam mai ni terlalu sibuk kat opis ni, ila pun bz, tapi bos xde ni curik masa baca blog n tgk FP,upload mmg kat umah jek skrg ni....tekejar2 semua benda, best la skali skali dpt lilek jap, kalo anne ngantuk surf la internet/fp/blog ni...tapi masalah kalo ada org kaki report susah la plaks...emm kengkadang mmg cam tu mood kita akan tension dan terasa serba tak kena...takpe nanti mood tu akan ok, tu la penangan anak ye dak? bisa membuat segala jiwa rasa tenang dan girang...heehe...anne ckp bahasa puitis, mai pun ikut lah...dgn adanya anak, suami dan kengkawan...ilanglah perasaan yg moody itu...buanglah jauh2..

     
  • At 3:47 PM, Blogger Mama Aleeya said…

    apa2 suasana yang boleh menenangkan perasaan kita...anne dah habis surf, baca blog..mcm2 aa.N takde laa tension. Smua kaki report tu anne tolak tepi..dah malas nak ambik tahu. Memang betul rasa syukur dianugerahkan anak dan suami di sisi kita. ALhamdulillah.

     
  • At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    ermm betul la tu anne. kalo tg kusut-kusut ni, anak le penghibur hati. semua perasaan tu ilang bile nengok anak mengekek ketawa. best kan. anna pun tgh sedih ni ha.. sbb ada orang tuduh anna bukan-bukan. sabar je la ni

     
  • At 12:54 PM, Blogger ila de cute said…

    nape anne, jauh ati ngan sapa tu? byk byk bersabar ye.. takpe, kami kengkawan ni boleh dengar luahan hati anne. ila skrg dah tak boleh guna YM, kalau boleh guna boleh gak kita borak2 kan...

    semoga anne terus ceria and happy...

     
  • At 4:02 PM, Blogger Mama Aleeya said…

    anna: memang sedih kalau kena benda yang bukan kita buat....tp kumrah idup..tp yang pasti, kita kena kuatkan semngat. Anak memang penghibur dikala kita kesedihan.

    Ila: tulaa kan ila. Dulu boleh YM. Biasa laa perempuan..ada pasang surut skit emosi nya...sabor jek laa. SKrg dah ok...kena bertahan skit.

     
  • At 4:36 PM, Blogger Miss Moon said…

    Anne asal sedey semacam jer ...mesti tgh hari dukacita sedunia nih ...

    aku pun macam nko kadang kalau tak der kijer boring nyer , kadang rasa cam bekerja je...habih semer site dah baca....semer paper dlm e browse tuh baca..blog org ...fp org ...kadang rasa tak pandai pun ada ...hihihihi asyik2 ngedit gambor ...tapi syiok gak

    kadang kiter pompuan nih ada time heppi ...hepi semacam . Kalau sedey ...sedey semacam gaks

     

Post a Comment

<< Home